مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 18:072022-04-16سياسي

فارس من| وعده هایی که به سرانجام نرسید


شهرک آرین شیراز شهرکی به ظاهر لاکچری است اما مردم این شهرک گلایه های دارند که برای چندمین بار خواسته هایشان را در کمپینی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسانده و پیگیری مشکلاتشان را از خبرنگاران فارس خواسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در محدوده شمال غرب شهر شیراز شهرکی واقع شده است که در منطقه 10 شهرداری شیراز قرار دارد که از شمال به بزرگراه محلاتی و از غرب به بلوار دکتر حسابی محدود شده  و قدمتی بیش از 30 سال دارد.

بارها و بارها شنیده و خوانده ایم که مدیران شهری و حتی استانی علاوه بر بازدید از این شهرک قول های مساعدی داده اند که همچنان مردم این شهرک برای پیگیری مطالبات خود سوژه های شان را در سامانه فارس من ثبت می کنند و از پیگیری آن توسط خبرگزاری فارس تا رسیدن به نتیجه مطالبه دارند.

نبود فضای سبز در شهرک آرین شیراز در سوژه ای که اهالی شهرک آرین شیراز تحت عنوان(نبود فضای سبز در شهرک آرین شیراز ) در سامانه فارس من ثبت کرده اند، خواسته شهروندان به ویژه زنان و کودکان شهرک آرین مبنی بر ایجاد بوستان خانواده، بوستان بانوان، فرهنگسرا، کتابخانه، توسعه فضای سبز و ایجاد پارک حاشیه ای در اطراف بزرگراه محلاتی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| وعده هایی که به سرانجام نرسید

فارس من| وعده هایی که به سرانجام نرسید